AVDELNINGAR
Profilen
Butiken
Nyheter
Krönikörer
Recept
CITY–TV
Hälsocoachen
Växtcoachen
Kostcoachen
Kökscoachen


Annons öppettider

receptsok-head.png, 5,0kB
Sök bland våra recept
receptsok-foot.png, 6,7kB

MATBLOGG
Linneas Skafferi

Annons – Profilen
Annons – Växtcoachen
Annons – Recept
Annons – Butiken
Annons – City-tv
Annons – Kökscoachen
Annons – Hälsocoachen

Hon gör ljuvlig gårdsglass

Av Julia Clausén 2014-02-23


Kommentera artikeln

Rubrik


Text


Signatur


E-post


För att skydda tidningen mot skräpinlägg, måste du sätta ett kryss i rutan nedan.





Totalt 0 kommentarer « Visa hela artikeln
Det finns inga publicerade kommentarer till denna artikel.



Mästerkocken från Sjömarken


Agnes Fredrikssons rum ser inte riktigt ut som alla andra elvaåringars. På hyllorna trängs kockmössor, diplom och tidningsurklipp – och förstås statyetten som berättar att Sjömarkentjejen är...

Läs mer


Han forskar för cancerpatienternas bästa


När man skänker pengar till stiftelsen Borås Cancerfond ser man till att cancerpatienter på Södra Älvsborgs Sjukhus får bättre framtidsutsikter. Pengarna...

Läs mer


Emma Svanström bakar inför hela Sverige


Ett bakintresse, en spontanansökan, en helg med sexton timmars bakning och en tågtur upp till Stockholm med en frysbox i knät gav utdelning för Emma Svanström – den 25...

Läs mer


Äppelsäsongen är igång hos Pernwalls


Hösten är en tid för löv som ändrar färg, svampplockning, eller filmkvällar med filtar och en kopp kaffe. Men för Christoffer Andersson ligger fokus på...

Läs mer

Lunchportioner i väldiga proportioner



Det verkar vara en särskild dragnings­kraft till City Knallelands kökssektion under lunchtid. I runda slängar säljs det tusen portioner från köket varje dag. Och...

Läs mer


Skobutiken som alltid är aktuell


Visste du att du kan kombinera ditt besök på City Knalleland med att köpa nya skor? Sedan två och ett halvt år tillbaka är den anrika skobutiken SkoAktuellt en av...

Läs mer

Räkmacka Asian Style



Fira räkmackans dag med en räkmacka i asiatisk tappning!

INGREDIENSER 4 port.
500 g frysta räkor
2 ägg
2 avokador
1 1/2 dl majonnäs
1–2 tsk wasabipasta
4 stora skivor...

Läs mer

Visst kan du göra råbiff hemma!



Hej David!
Jag äter gärna råbiff på resturang. Vad ska jag tänka på om jag vill bjuda på detta hemma?

SVAR: Det finns olika recept på råbiff som vi...

Läs mer

Starkt engagemang för årets rosa månad



I Citybutikerna ska kampanjmånaden för Rosa Bandet inte gå någon obemärkt förbi. Kassorna frontas med årets Rosa band, designat av Ben Gorham som grundade...

Läs mer


Miljön i centrum under Kretsloppsveckan


Årets Kretsloppsvecka startade med familjedag med visning av de nya avloppsrenings- och kraftvärmeverket på Energi- och Miljöcentret på Sobacken. ­Bygget har på...

Läs mer


Jim Ternander vill utbilda lagspelare för livet


Jim Ternander blev fotbollstränare av samma anledning som så många andra. När hans son Melwin ville börja spela behövdes det ledare till laget.

– Jag blir vä...

Läs mer

En måltid är mycket mer än bara näring

Nu blir det lättare att välja vego på City Knalleland

Med stort hjärta för Rångedalas barn och unga

En efterlängtad surströmmingsklämma

Kräftfiskaren i Gingri hoppas på fulla burar

 

Leta efter våra rosa varor nästa gång du handlar!

Fira kanelbullens dag med nybakt från Citys bagerier!

Fyll frysen med äpple  och gör paj på ett kick!

Goda grannar är de bästa

Det allra viktigaste kretsloppet handlar inte om löpning

En högtid fylld av svensk tradition

Sebastian fixar stjärnspäckad festivalhelg vid strandkanten

Låt barnen leka idrott så länge som möjligt

Vego – en trend med anor från 1800-talet

Annons – Butiken
Annons – City-tv
Annons – Hälsocoachen
Annons – Krönikörer
Annons – Kostcoachen
Annons – Nyheter
Annons – Kökscoachen
Annons – Profilen
Annons – Recept
Annons – Växtcoachen
Annons – Veckans-grönt
Till ICA.se Till ICA.se Till ICA kort och bank Om PUL Till toppen