Tisdagen den 25 februari 2020 - klockan 12:51
Netbased paper produced by Freinetskolan Bild & Form, Masthugget, Göteborg, Sweden
Förstasidan
« Föreg. Nästa »


Mest lästa

Call of duty
Av Adam Mos 2019-05-09


Kommentera artikeln

Rubrik


Text


Signatur


E-post


För att skydda tidningen mot skräpinlägg, måste du sätta ett kryss i rutan nedan.





Totalt 4 kommentarer « Visa hela artikeln
4. Den är bra
Av Alakebomba 2019-12-06 10:08

Jag gillar att du skriver om call off duty jag kanske kommer börja att spela det
3. ???
Av 6six9nine 2019-12-06 09:53

Måste skriva bättre
2. Öva på texten
Av Gubben 2019-05-09 14:51

Du skrev veldigt många fel och det skulle bli bettre om rättstavad
1. Bäst
Av Beniamin 2019-05-09 10:27

Den var bäst spelet i No Limit

Call of duty


Call of duty är ett spel som har varit känd. Man kan bara spela zombi mod på Call of duty blakops 3 och call of duty andwenster och call off duty wwi. Mankan spela multi pler på alla sorts call of duty. Man kan och så spela på alla Sorts call of...

Läs mer

Ninja vs Myth



Världens bästa fortnite spelare heter Ninja och Myth. Det har varit tävling mellan dem och det har...

Läs mer


Minecraft 1.6.0 release!


Till alla er som älskar Minecraft Bedrock edition: nu finns det en ny uppdatering. Den innebär att...

Läs mer

bättre grafik i FIFA 18



Jag tycker att det är många bättre saker som har ändrats sen FIFA 17 grafiken har ändrats och resan är bättre och man får mer val. Men det är för många matcher i spelet. 29 September 2017 kom spelet...

Läs mer

Garry’s Mod



Garry’s Mod eller förkortning (GMod) är ett roligt sandbox spel som jag rekommenderar men det är inte bara sandbox det finns över 50 gamemodes att ha kul med t ex. Murder,Zombie Survival och min...

Läs mer

Club Penguin Är Tillbaka!?!?!?


24 Ocktober 2005 Släpptes ett Spel Vid Namn Club Penguin till datorn det var ett kul socialt spel med över 200 miljoner användare. Men 29 Mars 2017 så blev det avstängt för att bli utbytt för ett...

Läs mer



Little nightmares är ett tv spel som man kan spela på Xbox One Och Playstation 4. Den kom ut 28 april 2017. Det är ett väldigt svårt spel. Man dör jätteofta och...

Läs mer

Dreamhack är världens största LAN

 

Ett riktigt svårt spel

Kill/Tjej spel?!

Bike Race är ett spel som är bra!

Svenskar bakom många framgångsrika appar och program

Sök Sökhjälp
Publicerade
Arkiv

Tipsa redaktionen
Skicka insändare


Read Comics

<>
Emil spelar brännboll

No Limit fights for the freedom of speech. Read about the No Limit project here!
No Limit
Ansvarig utgivare:   David Almlöf
Webmaster:   David Almlöf
Redaktion:   Gro, David, Jakob, Elis, Leon, Sally, Tora, Edwin, Franka, Franka, Elvin, Angelina, Freja, Akeelah, Ylva, Ylva, Josef, Amira , Elsa, Delia, Melinda, Jordan, Jordan, Boel, Albin, Charbel, Theodora, Trulsa, August, Dante, Leon, Moses, Vide, Kim, Oskar, Oskar , Elias, Leo, My , Hannes, Hugo, Mareo, Linnéa, Ivar , Axel, Linus, Linus, Stella, Leia, Elmer , Endre, Jessica, Olle, Kira, Love, Leah, Alicia, Hilda, Olva , Simon, Love, Eira , Eira, Nicella, Filip, Mattias, Frank, Amelie, Elvin, Wille, Ellen, Jack , Linnea , Vilgot, Aston, Miranda, Eskil, Olivia Triana, Glenda, Glenda, Amir, Erik, Alva-Li