Freinetrörelsen i Sverige - Kooperativet Arbetets Pedagogik
Onsdagen den 30 november 2022 - klockan 06:13
Förstasidan
Artiklar

« Föreg. Nästa »


Prestigefullt lärarpris till Freinetskolan Mimers matematiklärare Elisabeth Wanselius!
Av Anneli Vossman Strömberg 2010-03-07


Kommentera artikeln

Rubrik


Text


Signatur


E-post


För att skydda tidningen mot skräpinlägg, måste du sätta ett kryss i rutan nedan.





Totalt 10 kommentarer « Visa hela artikeln
10. alijen
Av alijen 2022-11-28 05:00

color blind test app for everyone, all ages
9. word wipe
Av word wipe 2022-11-03 07:55

I was reading some of your content on this website and I conceive this internet site is really informative ! Keep on putting up.
word wipe
8. Essay UK
Av Thanks 2022-08-04 13:58

It's great news to hear that this mathematic teacher has been awarded, surely this teacher would be so struggling and hardworking. At Essay Mills UK, so many writers struggle to provide genuine and legit essay writing help and cheap assignment help to all students worldwide.
7. Education
Av KaitlynBishop 2022-07-12 10:54

I was on edge when I heard about a paperhelp service, so I decided to give it a try just because I had nothing to lose. They could expel me at any moment because I had been caught on plagiarism. Well, now I am safe coz professionals work on my papers.
6. Education
Av Adam 2022-06-22 15:42

This is a wonderful message board where everyone can share some interesting information or buy a dissertation. What is more, this forum is related to such topics as science, I was actually looking for such one.
5. Play These Games For FREE
Av JeffSimons 2020-12-10 07:18

Are you a gamer and you would like to play some multiplayer games with your friends? Well, you're in luck because our website now has the among us pc and roblox download for free. These games are highly played by many and you get to be part of it especially in knowing that it is being paid for in other game centers. The best part this free-to-play is not a limited time offer and it's going to stay that way forever!
4.
Av Kjwgqk 2020-11-17 10:32

need essay written - write my cover letter for me essay help college
3. Stort grattis till Elisabeth!
Av ML 2010-03-14 18:24

Vad underbart roligt att Elisabeth får detta pris, en bekräftelse på att hennes goda arbete. Roligt att ha en sån tillgång inom freinetrörelsen och som även visar vilken hög kvalité på fortbildningen vi kan hålla på vara nätverksträffar. Elisabeth har hjälpt till att sätta Freinetrörelsen och freinetskolorna på ytterligare en karta men i synnerhet Freinetskolan Mimer, grattis!
2. Så roligt!
Av Margaretha Schéele Kunze 2010-03-11 18:08

Stort grattis!!

1. Så roligt!
Av Margaretha Schéele Kunze 2010-03-11 18:08

Stort grattis!!

Nyheter

Fann 25 artiklar.

Rubrik   Författare   Publicerad

Dags att anmäla sig till RIDEF i Marocko sommaren 2022   Törnroos   2022-02-15
Karin Körner Loeld, Historien om snöbollen som växte   Nordheden   2021-12-30
Freinetpedagogik - Livslång lust till lärande   Ahlqvist   2021-04-09
Åter på Drakberget i Freinetpedagogikens tecken   Nordheden   2020-11-03
Utbildningsdag i Freinetpedagogikens grunder   Törnroos   2020-09-06
DAGS FÖR ÅRSMÖTE!LÖRDAG 18 APRIL 2020 kl 13:00 - 15:00på Freinetskolan Kastanjen, Slagsta gårdsväg 2, Norsborg   Vävare   2020-03-18
Att lära in ute   Tornroos   2019-04-04
Förslag till årsmötet för ”Freinetrörelsen i Sverige, Kooperativets Arbetets Pedagogisk”   Nordheden   2019-03-08
Det var länge sedan!   Nordheden   2017-10-28
Årsmöte på Kastanjen söndag 17 april kl 14.00   Nordheden   2016-02-14
2015 år Open Minds   Nordheden   2015-08-26
Lena Fejan Ljunghill fick Open Minds 2014.   Nordheden   2015-04-26
Nu delar vi ut Open Minds!   Nordheden   2015-04-06
Lena Fejan Ljunghill får pris   Nordheden   2015-01-10
Mia vävare "president " i internationella freinetrörelsen   Almlöf   2014-08-18
Ridef i Sverige? Återgå till räkenskapsår från kalenderår?   Almlöf   2012-10-07
Open minds till elevorganisationen   Nordheden   2012-10-07
Lite information från styrelsen   Nordheden   2011-12-05
Suzanne var i Skottland när vi var i Almedalen!   Nordheden   2011-07-06
Suzanne Osten prisas för skildringarna av barns utsatthet   Nordheden   2011-07-06
Ny matris som testar freinetfaktorn i klassrummet   Pihlgren   2011-03-13
Stöd Freinetrörelsen i Sverige - bli medlem!   Almlöf   2011-01-17
Prestigefullt lärarpris till Freinetskolan Mimers matematiklärare Elisabeth Wanselius!   Vossman Strömberg   2010-03-07
37 Korean visitors will visit on 20th this month...   Nordheden   2009-01-28
Demokratisk kompetens förändras med samhället   Subenko   2009-01-26

Tipsa redaktionen

Sök Sökhjälp
Publicerade
Arkiv

Kalender
Skicka insändare

Digitalt årsmöte 2021 den 17/4 kl. 13.00 - 15.00
Läs vidare i kalendern.

Årsmötet är inställt, det kommer att hållas i början av höstterminen. Nytt datum meddelas senare.


KAP



Besök den nya internationella Freinet-sajten!

No LImit
Tipsa redaktionen
Kaprifol
Ansvarig utgivare:   Raija Törnroos
Webmaster:   David Almlöf
Redaktion:   Agneta, Andrea, Marita, Vera, Inger, Lisa, Raija, Anna, Gabriella, Mia